سریال سوییچ تغییر جهان و هرآن‌چه باید درباره این مجموعه کره‌ای بدانید ( بخش دوم)
نوشته شده توسط : alb

سپس به بازیگر زن مهم سریال یعنی هان یه -ری می‌رسیم که با وجود دو بازیگر مرد نقش اول فوق‌العاده بازی خود را با آنها وفق می‌دهد و این اطمینان را به‌وجود می‌آورد که حضور قالب دو نقش مخالف مرد سریال موقعیت او را در داستان نمی‌بلعد.

در نهایت به تیم بازیگران نقش فرعی می‌رسیم که از تقریباً بازیگران جدیدی تشکیل شده است که به نحوی با موفقیت در این سریال ظاهر شده و موقعیت خود را در درام‌های آینده تضمین می‌کنند. آن‎ها توانسته‌اند به شیوه خودشان تعادل در نقش‎ و حضورشان در صحنه را به‌وجود آورند.

طرح داستانی دقیق و هوشمندانه

نحوه داستان‌سرایی سریال سوییچ تغییر جهان به نحوی است که تصویر بزرگی که ابتدای فیلم به نمایش درمی‌آید دارای یک جمع‌بندی باشکوه در پایان است. پیچش‌های داستانی جالب بودند ولی نویسندگان منطق بین عناصر داستان را حفظ کردند تا بیننده سردرگم نشود.

یکی از نکات مهمی که باعث شد این سریال تعقیب‌کنندگان زیادی برای خود به‌دست آورد طرح داستانی دقیق ولی با این حال هیجان‌انگیز آن بود. سبک نویسندگی داستان سریال یک مسیر قابل پیش‌بینی ولی رضایت‌بخش به‌وجود آورد تا بینندگان از رقابتی که شخصیت قهرمان و شرور داستان داشتند لذت ببرند.

بار درام سریال سوییچ تغییر جهان تکیه بر دلیل واقعی داستان داشت که سعی می‌کرد آن را به بیننده انتقال دهد و اضافه کردن بار عاطفی به سریال بدون شک هوشمندانه بوده است. با اولویت‌بندی پیام داستان، مخاطب حتی میل پیدا نمی‌کند آن را یک داستان عاشقانه بداند چون به‌سادگی کنجکاو است تا پایان ماجرا برای شخصیت شرور داستان را بداند.

نکات دوست‌داشتنی سریال سوییچ تغییر جهان

تمامی شخصیت‎ها جالب و به‌یادماندنی هستند. گسترش روابط، جریان و بررسی آن‎ها بسیار روان است. حتی با آن‌که این درام روی داستان تمرکز دارد، بازیگران نقش خود را به بهترین شکل ممکن بازی می‌کنند. کارگردانی سکانس‌های اکشن‎ بسیار جالب است و تدوین‌گران سریال به‌خوبی ازعهده تعلیق برآمده‌اند.

بار عاطفی بین شخصیت‌ها نیز به شکل درستی ترسیم شده است. موسیقی متن به ویژه دو آهنگ Raise Me Up و Crazy فوق‎العاده هستند. هنگامی‌که به دیدن سریال سوییچ تغییر جهان می‌نشینید درگیر داستان سا دو چان می‌شوید. حال و هوای سریال، شخصیت‌ها و حتی موزیک یک درام حقوقی – جنایی عالی و درگیرکننده به‌وجود می‌آورند که در دل آن فعالیت‌های پلیس و نمایش هوشمندانه قهرمانان و تبهکاران سریال قرار دارد.

این اثر درخشان کره‌ای موفق می‎شود ضرباهنگ و داستان‌سرایی هوشمندانه خود را نگه دارد درحالی‌که زیرلایه‌های ماجرا را فاش می‌کند.

سخن پایانی درباره سریال کره ای سوییچ تغییر جهان

سریال کره ای سوییچ تغییر جهان در تمام مدت خود هرگز بازی بین قهرمانان و شخصیت‌های تبهکار را طوری نشان نداده است که به نفع یکی از آن‎ها باشد. اگر داستان‌های دزد و پلیسی دوست دارید، یقیناً از سریال کلید تغییر جهان و ماجراجویی تیم سوییچ لذت خواهید برد‌. درصورتی‌که این سریال را دیده‌اید یا در مورد آن نظری دارید خوشحال می‎شویم با ما و سایر خوانندگان سایت در میان بگذارید.




:: موضوعات مرتبط: سریال , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: